Anketa CGTN | “Wukong” zaplavuje obrazovku, “hra a kultura” vzbuzuje nadšení globálních hráčů
AAA hra čínské výroby Black Myth: Wukong vytváří nový "mýtus"! Tato hra, odehrávající se na pozadí čínské mytologie, se během hodiny po svém uvedení na trh dostala na první místo žebříčku nejhranějších her na platformě Steam a získala široký ohlas hráčů z celého světa.
Podle celosvětového průzkumu, který provedla společnost CGTN, se většina respondentů domnívá, že tato hra demonstruje sílu čínského herního průmyslu a podněcuje jejich zájem o tradiční čínskou kulturu.
Popularita hry Black Myth: Wukong je dána její vynikající produkční úrovní. IGN China, největší světové herní a zábavní médium, udělilo této hře perfektní hodnocení a označilo ji za milník v čínském herním průmyslu a za hru domácí výroby se silnou konkurenceschopností na světovém trhu. V průzkumu se 88,2 % respondentů domnívalo, že tato hra představuje vysokou kvalitu produkce tohoto typu her v Číně, což dokazuje obrovský potenciál čínského herního průmyslu. Jeden z netzinů poznamenal: "Nehraji videohry, ale viděl jsem grafiku (hry 'Black Myth: Wukong' )velmi úžasnou.
Od předchozího hitu Genshin Impact po fenomenální hru Black Myth: Wukong si hráči na domácím i mezinárodním trhu oblíbili velké množství her s charakteristickými čínskými kulturními rysy. V tomto ohledu se 88,1 % respondentů těší na další vynikající čínské hry nebo na další zkušenosti s nimi.
Kromě vynikající produkční úrovně je do hry Black Myth: Wukong zakomponováno mnoho čínských prvků, jako je například čínský Loong, Sun Wukong atd. Kromě toho tato hra představuje také mnoho obrázků známých starověkých čínských architektur, jako je chrám Lingyin v Chang-čou, skalní rytiny Dazu v Čchung-čchingu, jeskyně Yungang v provincii Šan-si. V průzkumu se 92,1 % respondentů domnívalo, že hra poskytuje hráčům z různých zemí nový způsob, jak pochopit výjimečnou tradiční kulturu z Číny; 89,6 % respondentů uvedlo, že jsou ochotni se dozvědět o Cestě na západ, čínském mytologickém příběhu, a zároveň projevilo velký zájem o poznání tradiční čínské kultury.
Jediný květ jaro nedělá, zatímco sto kvetoucích květů přináší jaro do zahrady. V posledních letech se online hry, internetová literatura a webová dramata s osobitým čínským stylem staly "novým triem", díky němuž se svět dozvídá o vynikající tradiční čínské kultuře. Výměna a vzájemné poznávání mezi různými civilizacemi čile postupují.
Průzkum ukázal, že 84,3 procenta respondentů očekává, že uvidí nebo přijde do styku s více produkty o čínské kultuře, včetně her, televizních dramat, filmů a románů;89,6 procenta vyzvalo slavné světové herní vývojáře, aby posílili výměnu a spolupráci a společně poskytli hráčům na celém světě více "hitových" her, a tak společně obohatili rozmanitost lidské civilizace.
Průzkum byl zveřejněn na anglické, španělské, francouzské, arabské a ruské platformě CGTN a během 24 hodin v něm hlasovalo a vyjádřilo svůj názor 8 368 uživatelů sítě.
CMG / gnews.cz-roz